Jäsenyys

Jäseneksi voi liittyä Suomessa laillistettu eläinlääkäri tai Suomessa kandidaattivaiheen saavuttanut eläinlääketieteen opiskelija.

SEP r.y:n jäsenet ovat yhdistyksen kautta myös jäseniä FECAVA:ssa
(Federation of European Companion Animal Veterinary Associations) ja
WSAVA:ssa (World Small Animal Veterinary Association) kansainvälisissä järjestöissä saaden mm. osallistumisoikeuden jäsenhintaan edellämainittujen järjestämiin sekä moniin muihin kansainvälisiin kongresseihin.

Lisäksi pieneläinjaoston jäsenet saavat FECAVAn jäsenlehden noin neljä
kertaa vuodessa (HUOM, lehti ilmestyy nykyään vain sähköisessä muodossa).
SEP ry:llä on edustaja FECAVAssa ja WSAVAssa. Edustajiemme kautta on mahdollista saada mielipiteensä kuuluville. FECAVA-edustajamme on
ELL Katja Kyröläinen. WSAVA-edustajamme on ELT Minna Rinkinen.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu on 50 € / kalenterivuosi.

Jäsenmaksut maksetaan verkkosivujen suljetun osion kautta mihin pääset kirjautumaan liityttyäsi. Tieto jäsenmaksun maksamisesta lähetetään jäsenistölle sähköpostitse kerran vuodessa aina tammikuun alkupuolella.

Milloin jäsenyys astuu voimaan?

Jäsenyys astuu voimaan, kun saat paluusähköpostina vahvistuksen ilmoittautumisen perilletulosta ja olet suorittanut jäsenmaksun.